LAS MAS TAQUILLERAS DEL 2007

Spider-Man 3 Total Gross: $336,530,303Spidey's third spin shattered the wall-crawler's own previous box office records, grabbing the biggest opening weekend of all time. Watch Trailer Movie Info   Clips   Production Photos   User Reviews
2.
Shrek the Third Total Gross: $321,012,359The green one returned to reclaim his crown, drawing the largest opening weekend crowd ever for an animated movie. Watch Trailer Movie Info   Clips   Production Photos   User Reviews
3.
Transformers Total Gross: $319,071,806Autobots and Decepticons waged battle to break out as the biggest non-sequel moneymaker of the year. Naturally, a sequel is in the works. Watch Trailer Movie Info   Clips   Production Photos   User Reviews
4.
Pirates of the Caribbean: At World's End Total Gross: $309,420,425The third Pirate installment looted less box office booty than last year's "Dead Man's Chest," but still plundered the highest worldwide gross of 2007. Watch Trailer Movie Info   Clips   Production Photos   User Reviews
5.
Harry Potter and the Order of the Phoenix Total Gross: $292,004,738Harry Potter's fifth year at Hogwarts made the series one of the most-sucessful movie franchises of all time -- second only to Star Wars. Watch Trailer Movie Info   Clips   Production Photos   User Reviews
6.
The Bourne Ultimatum Total Gross: $227,471,070Matt Damon's third turn as Jason Bourne beat out James Bond, Mission: Impossible and Austin Powers as the top spy movie of all time. Watch Trailer Movie Info   Clips   Production Photos   User Reviews
7.
300 Total Gross: $210,614,939In a bulging battlefield of sequels, the mighty Spartans held their own, conquering the box office with the biggest spring opening ever. Watch Trailer Movie Info   Clips   Production Photos   User Reviews
8.
Ratatouille Total Gross: $206,445,654While not standing quite as tall Pixar's previous features, this rat tale still cooked up big numbers as the biggest G-rated movie of the year. Watch Trailer Movie Info   Clips   Production Photos   User Reviews
9.
The Simpsons Movie Total Gross: $183,132,370Propelled by a devoted fan base, TV's favorite family landed in the top 10 -- a 2-D powerhouse in a sea of computer-generated spectacles. Watch Trailer Movie Info   Clips   Production Photos   User Reviews

Comentarios

Entradas populares

¡Más agua! Pide Primera Dama Michelle Obama se suma a una campaña nacional que promueve entre los estadounidenses tomar agua con mayor frecuencia en beneficio de la salud. Imprimir Comentarios Compartir: La primera Dama Michelle Obama participa de un evento para animar a la gente a beber más agua, en la escuela secundaria Watertown en Wisconsin. La primera Dama Michelle Obama participa de un evento para animar a la gente a beber más agua, en la escuela secundaria Watertown en Wisconsin. Pin It Artículos relacionados Música latina en la Casa Blanca La Casa Blanca da la bienvenida a artistas hispanos este lunes como parte de las celebraciones por el Mes de la Herencia Hispana que se inicia el 15 de septiembre. Michelle Obama: "No se den por vencidos" La primera dama, Michelle Obama sostuvo un discurso político atípico para su figura, en donde habló sobre la reforma migratoria. TAMAÑO DEL TEXTO Voz de América - Redacción Última actualización hecha el: 13.09.2013 07:37 La primera dama de EE.UU., Michelle Obama, se unió a más de una docena de organizaciones que respaldan la Asociación para un EE.UU. más Saludable (PHA) a fin de alentar a todos los estadounidenses a beber agua con mayor frecuencia como fácil elección para mejorar su salud. La campaña denominada Drink Up (A tomar), a la que se ha sumado además la actriz hispana Eva Longoria, complementa los esfuerzos ya desarrollados por la primera dama en pro de la salud nacional con la iniciativa Let´s Move, dirigida a combatir la obesidad infantil. Desde que dio inicio esa iniciativa, dijo Michelle Obama, “me he dado cuenta de que si vamos a dar un paso para mejorar nuestra salud y la de nuestras familias probablemente la cosa más simple que podríamos hacer es sencillamente beber más agua”. De acuerdo con Longoria, “mucha gente quiere vivir más saludablemente pero la vida se complica y a veces adoptar la decisión más saludable puede ser difícil. Tomar más agua es una fácil y simple elección que la mayoría de la gente puede hacer a diario”. Según los Centros para el Control de Enfermedades alrededor de una cuarta parte de los niños del país no beben suficiente agua. Para recordar a las familias la importancia de beber agua, quienes apoyan los esfuerzos de la PHA portarán el logo de Drink Up en casi 300 millones de paquetes de agua embotellada, y más de 500 millones de botellas, entre otras medidas, el año próximo. Los gobiernos de ciudades utilizarán el logo en edificios, autobuses, paradas y otros sitios para instar a las personas a beber más agua, y una docena de programas de TV promoverán la campaña entre su teleaudiencia.